loading...
لذت ببرید
omid بازدید : 608 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (9)

 

ای جووووووونم

برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در هفتم دی 1392ساعت 14:11 توسط لاله| 4 نظر

 

كاري از طرفداران مجيد به مناسبت كريسمس
عکس ارسالی از سارا جون

 


برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در ششم دی 1392ساعت 10:26 توسط مریم| 5 نظر

نفس من


برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در چهارم دی 1392ساعت 21:57 توسط مریم| 8 نظر

قاب زیبای مجید


برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در سوم دی 1392ساعت 20:48 توسط مریم| 8 نظر

مجید در زیر چتر

برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در چهارم آبان 1392ساعت 21:37 توسط لاله| آرشيو نظرات

عجب نقاشی ....چی کشیده عشقمو
 


برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در سی ام مهر 1392ساعت 18:56 توسط لاله| آرشيو نظرات

فداش......

ای جووووووووووونم عشقم

گل دیدین تا حالا که اسمش مجید باشه.....

دلم برات تنگ شده جونم


ب

مجید جونم در حباب عشق



یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فقط مجید جونم

مجید جونم در هرجای دنیا آبادانی و با صفا


من این گله رو دوست دارم

MAJID

کاش منم اونجا بودم


قلبمم

عکس مجید جووووووووووونم در اینده توی همه کشور ها

عکس زیبای مجید جووووووووونم توی نمایشگاه

برچسبها: عکس های هنری از مجید
نوشته شده در بیست و پنجم شهریور 1392ساعت 17:41 توسط لاله| آرشيو نظرات

 

عکس های زیبای از مجید جوووووووووووونم
 
عکس های خانوادگی مجید


مجید جونم با دوستای دانشگاهیش
عکس ارسالی از سارا جون

 


مجید جون همراه دوستاش
عکس ارسالی از سارا جون

 


مجید جونم همراه یک هوادار دیگر



ای شیطون ...

مجید جوووونم و دوستش فرهاد


عکس های بامزه عشقم با خالش مریم ..


داداش بزرگه مجید جووووووونم اقا احمد ....به نظرتون کپی مجید نیست؟؟؟


مجید جووووونم و دایش پیمان و دوستش فرهاد


مجید جوووووونم با خالش مریم و دایش ایمان


مجید جووووونم و پسرخاله گلش ...
 



عششششششقم با اریا .دایش ایمان و برادر امیربهمن

مجید جونم و دوستاش

مجید جونم با دوست صمیمیش و دایی گلش آقا ایمان



مجید جووونم وخالش مریم
 


مجید جونم با خواهرش

ارسالی از سارا جون

 

 


ای جانم ببین امیر رو چجوری بغل کرده!!!!!!!!!!
ارسالی از سارا جون

مجید جووووونم و دوست صمیمیش رضا
 


عشقم نیوفتی ....!!!!

مجید جووونم و خواهرش و دخترخالش


مجید جونم با داییش پیمان و خالش مریم
ارسالی از سارا جونم


 



تولد مجید جونم با دایی گلش پیمان
ارسالی سارا جونم


مجید جونم با دوستش (سمت راستی) و دایی گلش (وسطی)
ارسالی از ساراجونم

 


مجید جونم با دایی گلش آقا ایمان

مجید جوووووونم و دختر خالش پگاه
عکس دیگری از مجید جووووون همراه مادر گلش

عکس جدید مجید جووووونم و مادرش

عکس فواد برادر دومی و پدر مجید جووووووونم
عکس مجید جونم وخانواده گلش

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستایش در تاریخ 1394/11/05 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

من مجیدرو خیلی دوست دارم وخیلی عکساش رو میبینم ممننون از وبی که براش درست کردین مجیدجوون خیلی خوشتیپه بازم ممنون

این نظر توسط vafa در تاریخ 1393/07/30 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

Big like

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/06/18 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

عالیییییی مجیدم دوست دارم یه عالمه برات ارزو موفقیت میکنمگلم بااایشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : منم

این نظر توسط فاطمه طرفدار همیشگی مجید در تاریخ 1393/06/11 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

الهی مجیدجونم....عکسا قشنگن...
پاسخ : خواهش عزیز

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/06/02 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

ینی نفهمیدی منظورمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/05/31 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

جدی میگی ؟

اره درسته واستا
اوووووووووووووم من که چشام سالمه خلی هم قشنگ دارم عکس مجید خان رو می بینم
ها ها ها
شما چی؟
اخه میدونین در گنابادی ها نوبره

خخخخخخخخ


شکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک

شکلکشکلکشکلک

میدونی حالاکه فک می کنم می بینم سلیقتم مث گنابادی هاس
همونطوری روستایی

هه هه ههشکلکشکلکشکلک
پاسخ : یعنی چی؟

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/05/30 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

وای چقد عشقم عشقم زدیشکلکشکلکشکلک
خب بابا همه ی دنیا فهمیدن اوشون رو دوس داری
شکلکشکلکشکلک

عکساشم بامزه بود ممنونشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تا کور شود هر آنکه نتواند دید

این نظر توسط raha & roham در تاریخ 1393/04/01 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم

تو میتونی

تلاش کن



(:



پاسخ : عليكم السلام//////
رهاخانم و آقا رحام مي بينم جزو طرفداران وبم شديد خيلي خوشحالم از اين رو هر در خواستي داشته باشين صورت ميپذيره



بازم به وبم بياييد (:



این نظر توسط raha & roham در تاریخ 1393/03/27 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

ای بابا خسته شدیم دیگه چرا اینا عوض نمیشه ***********
لطفا رسیدگی شود ***************
اه اه اه شکلک
ی پیشنها دارم
از رمان ها و شخصیت هاشونم استفاده کن در سایتت
ممنون از اینکه این همه زحمت میکشی

از مطالب جالب هم تو سایتت استفاده کن مثلا از عکس های خنده دار مثل عکس خودت هه هه ههشکلکشکلک
ممنون از سایتت امید جان
3=1 هه
پاسخ : سلام علیکم و رحمه الله خسته نباشید آقایون یا خانوم های محترم
با عرض پوزش مطالب هر چه سریعتر برووز خواهد شد.
در مورد شخصیت رمانها نمی تونم چون همون یه عزیزی که گفتم با هر چی زور التماس و خواهش عکس رمانهارو به من نداد پس باید شدیدا عذر خواهی کنم کاش میشد یه روزی روم بشه هر چی که می خوام و لازم دارم و ندارم و هر چیز دیگه ای رو بهش بگم برام دعا کنید....
در مورد عکس خودم باید بپرسم اولا من اصلا آدم شوخ طبعی نیستم و نمیدونم کی این که من شوخ طبعم

رو بهتون گفته هر کی گفته دروغ گفته....من کاملا ادم جدی و خونسردی هستم( اره جون عمت؟؟؟؟)
و تشکر میکنم که سایت مارو لایق دونستین و بهش سر زدین...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
I am Ashegh your eyes Chonke unha very nice Chi mishe ye bar amigh looke at me Badesham don t forget me Ghalbam♥ tiko tak mizane just for you CHi begam SAEED JOOON baba I♥ LOVE♥ YOU
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدامیک از هنرجویان دوره سوم آکادمی را انتخاب می کنید؟
    وبلاگ از نگاه شما؟؟؟
    به خاطر چه چیز بازدید کننده وبلاگید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 7,636
  • کدهای اختصاصی