loading...
لذت ببرید
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/12/22 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام
ببخشید ظاهرا کمی تند صحبت کردم
باشه اشکالی نداره ...

آره درک می کنم منم این اواخر زیر بار درس له شدم مخصوصا المپیادا ...
اگر کمکی از دستم بر میاد بگین تعارف نداشته باشین

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/11/16 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام
آقای فندقی خودتون دعوت می کنید
بعدشم با تیپا میندازید بیرون درست میگم ؟ شکلک
.
.
.
چند روزه که نظر میذارم اما جوابی از جانب شما نمیبینم
جنابعالی از من خواسته بودین در بهبود وبلاگ به شما کمک کنم آخه چطوری ؟
بلاخره بگین بیام وبتون یا رفع زحمت کنم ( البته اگر مزاحمم ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شایدم درس دارین ...
اما اینو بدونید تا موقعی که به تمام سوالات من در این کامنت و بقیه جواب ندین نظر دیگه ای از بنده منتشر نمیشه
در این هیچ شکی نداشته باشین
خداحافظ
پاسخ : سلام قبل از همه عذر خواهی
دوما من واقعا این دو ماه درگیر درسا و نمایشنامه بودم که مامان بابام منو نمیدیدن
سوما ممنونم

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/10/29 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام
جناب فندقی باید به عرضتان برسانم که من یه سری از دوستانم را به وب شما دعوت کردم ( تا بلکه کسی از وبتان دیدن نماید و آمارتان افزایش یابد )
از شما می خواهم میزبان خوبی باشید و آبرو داری کنید
باتشکر از محبتتان
زلزله خانم شکلک
پاسخ : مرسی

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/09/30 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام به جناب فندقی


نظر شما به دستم رسید حتما در اولین فرصت انجام خواهد شد
پاسخ : oخیلی خیلی خیلی خیلی .......
مم
نو
نم
مر
30


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
I am Ashegh your eyes Chonke unha very nice Chi mishe ye bar amigh looke at me Badesham don t forget me Ghalbam♥ tiko tak mizane just for you CHi begam SAEED JOOON baba I♥ LOVE♥ YOU
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدامیک از هنرجویان دوره سوم آکادمی را انتخاب می کنید؟
    وبلاگ از نگاه شما؟؟؟
    به خاطر چه چیز بازدید کننده وبلاگید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 7,640
  • کدهای اختصاصی