loading...
لذت ببرید
omid بازدید : 339 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (7)

عکس رمان ها به درخواست و اهدای ولوله....

تشکر.....

به وبلاگ من خوش آمدید لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MOHSEN ALIAKBARY در تاریخ 1393/12/07 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

عاشقانه ای برای امید :سلام.امید جان من تو زندگیم دوستای زیادی داشتم ولی به هیچ کدومشو این ارادت و علاقه ای که نسبت به تو دارم رو ندارم نمیخوام زیاد هندیش کنم صافو پوس کنده میگم خیلی دوستت دارم و تا اخر عمرم قول میدم همراهت باشم و دوست صمیمیت امید وارم حتی به اندازه ی یک سر سوزن تو خاطر و قلب تو بمونم. چاکرت محسن علی اکبریشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/06/23 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

توهم تو باغ نیستی ها شکلکشکلک
جواب کامنت هارو نیگا کن میفهمی گفتم چی جالب نبودهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

عکسا رو که تو موبایل ولوله دیدم
برام تکراری بود

اااااااای بدک نیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مم
نو
نم

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/06/22 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

اصنم جالب نبود
ایشششش

همش قلب و لوس بازی های بچگونه... شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

اهههههها بله بله
(عاقا =خانم)شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چی جالب نبود عکسا؟

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/06/21 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

اوهوم اره فهیمه خاله س

ینی چی
(عاقا =خانم)

هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام
عه وبش جالب بود
عاقا در فرهنگ لغت به معنای خانم است

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/06/21 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

ملسی فندقی

اره کامنتت محشر بود یره
ینی چیزه عالی بود عاغا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک چیه چرا همچی نیگا مکنی
ادم ندیدی تا الا
پاسخ : سایتت عالی بود این فهیمه فهیمه خالس یا نه؟
عاقا=خانم

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/06/20 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

اووووووووووم فک کنم بهتره این سایتو ترک نکنم چرا؟

چون تا نباشم این سایت نمی چرخه ! بعلاوه
دل مدیر وبلاگ برا پر زبونی هام تنگ میشه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک و

پشت سرم حرف در میاد که مساوی است با

ضرر زلزله شکلکشکلکشکلکشکلک
نخیرم عاغا
خشته نیشتم بلکه درگیر کارای وبلاگم بودم
میدونی این روزا نظر زیاد میزارن

چه کنم دردسر وبلاگ بانمک همینه دیگه !!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
افلین به خودم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اره اره کمی خالیه چطوری بگم

اااااام کم مطلبه ولی عالیه اره اره عالیه
راستی اومدین وبم ؟؟؟
یاااااااااااااااااااااا نههههههههههههههههه؟

اصن دیدینش؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : این عالیه
صد در صد
اونم معلومه
شاید........هستی دیگه؟؟

بللللللللللللللللله اومدم نظر هم میذارم

این نظر توسط parva در تاریخ 1393/06/20 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام صبح عالی پرتغالی
تبرررررررررررررررررررررررررررررررریک میگم برد زیبای تیم ملی والیبال رو
بر چه اساسی من باید عکس هایی که خودم دادم به شما دوباره نگا کنم {کدوم ادم عاقلی این کارو میکنه عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

بعدم هرچی توجه میکنم میبینم فقط من میامو میرم پس بقیه کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اینم یه حرفی.....
منم تبریک میگم
نمیدونم فکرکنم زلزله از بس رقصیده هنوز خستس و خوابش مساد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
I am Ashegh your eyes Chonke unha very nice Chi mishe ye bar amigh looke at me Badesham don t forget me Ghalbam♥ tiko tak mizane just for you CHi begam SAEED JOOON baba I♥ LOVE♥ YOU
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدامیک از هنرجویان دوره سوم آکادمی را انتخاب می کنید؟
    وبلاگ از نگاه شما؟؟؟
    به خاطر چه چیز بازدید کننده وبلاگید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 7,631
  • کدهای اختصاصی