loading...
لذت ببرید
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1393/04/24 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

من نگفتم سایتت عالیه!!!!!گفتم مزخرفه!!دروغگو ی کله گنده خخخخخخ ببخشید کنترلمو از دست دادم ببین مثل من باش که سریع ازت عذر خواهی کردم خواهش خواهش خواهش فقط یه کلمه بگو عاشقشی؟شکلک
پاسخ : شما؟؟؟؟
پاسخ : ببخشید میشناسمت خودتی نوه سوم
درمورد اون نظرت که درباره ندا و یه عزیز بود باید بگم از شما انتظار نداشتم دختر بد

این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1393/04/22 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

اولین بارمه به سایتت وارد می شم خیلی عالیه !!!شکلکاگر کمی از اون عزیزدر خواست کنی مطالب بیشتری بهت بده بهتره مثلا از دلسا چون من طرفدارشم از اهنگ های ندا هم متنفرم ...فعلاbyeشکلک

پاسخ : خوش اومدی ...
رک بودن دلیل بر بی ادبی نمی شود...
من نمیتونم از عزیز درخواست کنم روم نمیشه هر موقع خودش هر چی خواست بده میده منم میذارم
در مورد دلسا هم مطالب کامله
در مورد ندا باید بگم من خودم (صدای ) ندا رو دوست دارم ولی چون یه عزیز از ندا خوشش می اد منم عاشقشم...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
I am Ashegh your eyes Chonke unha very nice Chi mishe ye bar amigh looke at me Badesham don t forget me Ghalbam♥ tiko tak mizane just for you CHi begam SAEED JOOON baba I♥ LOVE♥ YOU
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدامیک از هنرجویان دوره سوم آکادمی را انتخاب می کنید؟
    وبلاگ از نگاه شما؟؟؟
    به خاطر چه چیز بازدید کننده وبلاگید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 7,618
  • کدهای اختصاصی