loading...
لذت ببرید
omid بازدید : 89 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (4)

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز


این سایت متعلق به شماست

 

هر مطلبی که بگید به اون مطلب پرداخته میشه و به طور کامل در مورد آن بحث میشه

 

 

در نظرات همین پست منتظر درخواست های شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط velvele در تاریخ 1393/05/27 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

جووووووووووووووووووووون ولوله پاک کن دیگه باشه
پاسخ : چشم

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/05/14 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

از تعریف خوبتون دربارم تشکر می کنم مخصوصا از ولوله چقدر انتضارشو ازش داشتم...کف بالا اوردم
پاسخ : نیگا کن اولا من ولوله نوه های ارشدیم....هر چی بگیم به صلاحته نه ولوله )من(
دوما نظرت درباره من کاملا اشتباه بود دروغ میگم؟؟؟؟؟

این نظر توسط velvele در تاریخ 1393/05/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

ببشین عسخای رمانها خیلی وقته حاضره دیدم دنبالشو نمیگیرین فک کردم بی خیال شدین
پاسخ : نه بیخیال نشدم دخمل خاله

این نظر توسط velvele در تاریخ 1393/05/11 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین سفر ها بخیر ببخشید خیلی واجب نبود اسممو بنویسین همونجوری واسه اینکه کنار دریا یادم باشین بازم خیلی خیلی ممنوووووووووووون پشل خالهشکلک

اهنگم هر چی فک میکنید خوشگله بذارینشکلک

راستی حرفای نوه 3 رو خیلی جدی نگیر من وقتی فهمیدم بهش خشونت ورزیدم من عذر میخوام شما ببخش

خوش بگذره خودم میدونم جام خالیه غصه نخورین در چنین مواقعی میگن دوستان به جای ما

راستیییی تبریک میگم ماشالاه اعداد عربی رو فوله فولی ها خخخخخخخخ

دوباره خوش بذگره فندقیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
دیگه اذیت که نشدیم ولی حسابی یادت ...ون....بودم.
باور از گروه سون خوبه؟؟؟؟
خودم فهمیدم الکی حرف میزنه جوابشو دادم...
نه هر دوستی به جای شما نمیشه...
اعداد عربی رو هم از رو تبلت آموزشی زبان عربی نیگا کردم...خخخخخخخخخخخخ شوخی میکنم
ممنون ولی اگه بودید چی میشد....
راستی زیارت ها قبول خوش گذشت؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
I am Ashegh your eyes Chonke unha very nice Chi mishe ye bar amigh looke at me Badesham don t forget me Ghalbam♥ tiko tak mizane just for you CHi begam SAEED JOOON baba I♥ LOVE♥ YOU
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدامیک از هنرجویان دوره سوم آکادمی را انتخاب می کنید؟
    وبلاگ از نگاه شما؟؟؟
    به خاطر چه چیز بازدید کننده وبلاگید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 7,617
  • کدهای اختصاصی