loading...
لذت ببرید
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط M A در تاریخ 1393/12/04 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم یک تذکر دوستانه اگه اهل قلیونی خواهشا تورو به رفاقتمون بزارش کنار من خاطره ی بسیار بدی ازش دارمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/06/03 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

تو این مدت خیلی بهم افتخار دادین
خوشحال شدم شکلکشکلکشکلک
ادرس وبلاگم بهتون ایمیل میشه
خداحافظ اقای دورو خونسرد و...
فندق جوجو
.
.
.
به امید دیدار در وبلاگ بنده

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : همچنین
هستیم در خدمت

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/05/26 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم پری جان

ارثه دیگه چیکارش کنم شکلکشکلک
تا باشه از این خوش اومدنا عزیزم

اهم اهم
باشمام اقا
هوی یره
هییییییی وای ببشخید باشمام فندق جوجو
میخواستم تکشر کنم
حق باولوله جونه اهنگتون معرکه ست

محشره
شکلکشکلکشکلکشکلک
واعقا تکشر میکنم
ملسی

.
.
.
واستین واستین خواهش میکنم
اهم ینی
چیزه
بازم
مم
نونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوا
هش

این نظر توسط pari در تاریخ 1393/05/26 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

هه
خوشم میاد زلزلمون زرنگه
خخخخخخخخخخخخخ خوشم اومد زلزلهشکلک
پاسخ : بلللللله

این نظر توسط zelzele در تاریخ 1393/05/25 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

هه چه بامزهشکلکشکلکشکلک

کجابودی اونقدربهت خوش گذشته که به اعتیاد رو اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخ
جالبه

فکر کنم باید منظور پری رو فهمیده باشم

پری جان شما تعجب نکن بچه ست دیگه
ذوق زده شده رفته سراغ قلیان

میوه ای هم هست درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا یه بار کیف میکنه ولی دفعه ی دیگه مامانش یه پس کله ای میزندش که
دیگه از این ...بووووووووووووووووووووووق

هه
.
.
.


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از لطفتون
ولی فقط فیگوره

این نظر توسط velvele در تاریخ 1393/05/25 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

نچ نچ نچ وای وای وای از یه آقای متشخصی این عمل واقعا بحیده

نههههههههههههه این فندقی نیستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

راستتتتتتی آهنگ در رایانه همایونی پخش میشه زیباست به این میگن اهنگ

راستتتتتی اون نظراتی که اصن نظر نیس تو در خواست مطلبو پاک ک........ن

پاسخ : فقط فیگوره
اونا خاطرس چجوری پاک کنم؟

این نظر توسط pari در تاریخ 1393/05/25 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

هیچی
چقدر بزرگ شدین
هه
کارای جدیدم ک یادگرفتید
ههشکلک
پاسخ : ممنون از لطفتون

این نظر توسط pari در تاریخ 1393/05/24 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

اُهوووووووووووووووووووووووووووووکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : به چی اوهوک؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
I am Ashegh your eyes Chonke unha very nice Chi mishe ye bar amigh looke at me Badesham don t forget me Ghalbam♥ tiko tak mizane just for you CHi begam SAEED JOOON baba I♥ LOVE♥ YOU
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدامیک از هنرجویان دوره سوم آکادمی را انتخاب می کنید؟
    وبلاگ از نگاه شما؟؟؟
    به خاطر چه چیز بازدید کننده وبلاگید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 7,652
  • کدهای اختصاصی